Uneasy

Uneasy

I navigate this

How could I

How could you

How could it

No blame

No shame

It was love

It is love

This love

Strong

Even now

Still

Longing

To feel

Warmth

Tenderness

Desire

Again

Needing

To hear

Your voice

Words

Never promised

Only felt

Only hoped

A wish

Settled

Into a dream

Unfulfilled

©2020 Mel Gutiér


(Lyrics, not my words)
You wanna get to know me,
You memorized the lines of my thighs,
I knew before you told me
You’d get it right.

And you took the dark for granted,
And you love me like you
promised your wife,
It’s almost like you planned it in the daylight.

Ooh I can attain it
Ooh I can attain it
Ooh I can attain it
Ooh I can attain it
Ooh I can attain it
Ooh I can attain it

I like the way you say it,
Tell me the words you told me
that day,
Maybe if I could believe it I could just stay.

Cuz I like the way you do it,
Yeah I like the way you move it baby show me the way,
I like the way you get it on the freeway.

And I wish I could change it,
And we’re always gonna be….
Contaminated.
And oh,
I know what we need,
You start letting me go,
Our love is tainted.

You said they’d be against us,
I say you care too much what they say,
You said “do me a favor gimme some faith.”
Cuz you promised me you’d do it,
You said “baby let me prove
it, look at me in the face…
This is the face of someone who loves you babe.”

And I wish I could change it,
And we’re always gonna be….
Contaminated.
And oh,
I know what we need,
You start letting me go,
Our love is tainted.

You start letting me go.
You start letting me go.
(Stay)
You start letting me go
You start letting me go
(Stay)

And I wish I could change it,
And we’re always gonna be….
Contaminated.
And oh,
I know what we need,
You start letting me go,
Our love is tainted.

And I wish I could change it,
And we’re always gonna be….
Contaminated.
And oh,
I know what we need,
You start letting me go,
Cuz our love is tainted

(Oh I can attain it)
(Oh I can attain it)
(Oh I can attain it)
(Oh I can attain it)
(Oh I can attain it)

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s